Forum www.miechowasg.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
OPERACJA BIAŁA ŚMIERĆ

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.miechowasg.fora.pl Strona Główna -> Scenariusze rozgrywek - MUZEUM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Major
Administrator
PostWysłany: Nie 17:29, 21 Cze 2009 Powrót do góry
Administrator

Dołączył: 19 Cze 2009

Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów
Płeć: Mężczyzna

TŁO DZIAŁAŃ:
Niewielka grupa terrorystów opanowała i zaminowała szpital, w którym leży ciężko chory ambasador Wielkiej Brytanii. Jeżeli za godzinę nie otrzyma specjalistycznej pomocy, prawdopodobnie umrze. Terroryści nie pozwalają pracownikom szpitala na udzielenie mu pomocy. Na teren szpitala zostaje wysłany negocjator mający nakłonić terrorystów do zezwolenia lekarzowi na udzielenie pomocy ambasadorowi. Negocjacje jednak się nie powiodły. Ginie dwoje zakładników. Do akcji musi wkroczyć oddział antyterrorystów...

DRUŻYNY:
Terroryści (grupa A) – ludzie (ok. 8 osób) nastawieni na śmierć lub zwycięstwo. Nigdy nie pójdą na ugodę. Dość dobrze uzbrojeni i wyposażeni, jednak słabo wyszkoleni.
Antyterroryści (grupa B) – perfekcyjnie przeszkolony oddział do walki z terrorystami. Posiadają bardzo dobre wyposażenie. W swoich szeregach mają sapera, który umie rozbrajać ładunki wybuchowe.
Lekarz (także należy do grupy B) – poproszony o udział w akcji i udzielenie doraźnej pomocy ambasadorowi. Jako uzbrojenie ma tylko pistolet, lub w ogóle jest nieuzbrojony.
Ambasador (VIP) – ambasador Wielkiej Brytanii. Bardzo ważna osobistość. W żadnym wypadku nie może zginąć. Jego śmierć pogorszyłaby i tak już nadwerężone stosunki USA i Wielkiej Brytanii.

TEREN:
Duży budynek z licznymi pokojami i korytarzami, który może symulować szpital.

REKWIZYTY:
- 3 ładunki wybuchowe (np. oznaczone cegłówki)
- łączność radiowa w grupie B (opcjonalnie)

PRZYGOTOWANIA PRZED AKCJĄ:
Terroryści umieszczają trzy ładunki wybuchowe w strategicznych punktach budynku. Następnie razem z VIPem ukrywają się gdzieś na terenie budynku.

PRZEBIEG GRY:
Głównym zadaniem antyterrorystów jest doprowadzenie lekarza do ambasadora oraz asekurowanie go, gdy będzie mu udzielał pomocy. Na to zadanie grupa B ma tylko 45 minut. Po tym czasie ambasador umiera i terroryści wygrywają. Gdy terroryści zauważą oddział antyterrorystów uruchamiają zapalniki w ładunkach wybuchowych. Gdy ładunki zostaną aktywowane, terroryści muszą razem z VIPem ewakuować się z budynku w ciągu 15 minut. Antyterroryści dalej wykonują swoje zadanie odbijania VIPa. Gdy czas (15 minut) dobiegnie końca obie grupy przegrywają. Dodatkowo w szeregach antyterrorystów jest saper, który potrafi rozbrajać ładunki wybuchowe. Może on dezaktywować zapalniki czasowe w bombach.

CELE MISJI:
GRUPA A:
- nie pozwolić na udzielenie pomocy ambasadorowi i odbicie go
- aktywować ładunki wybuchowe
- ewakuować się z budynku szpitala
GRUPA B:
- chronić lekarza
- wyeliminować terrorystów
- ewakuować VIPa z budynku szpitala
LEKARZ:
- przeżyć
- udzielić pomocy VIPowi
SAPER:
- znaleźć i rozbroić ładunki wybuchowe

WYGRANA:
GRUPA A:
- gdy grupie B nie uda się dotrzeć do VIPa, udzielić mu pomocy i wyprowadzić z budynku
- gdy po aktywowaniu ładunków wybuchowych razem z VIPem uda się ewakuować z budynku
GRUPA B
- gdy uda się udzielić pomocy VIPowi i ewakuować go z budynku


WSKAZóWKI:
Terroryści nie muszą siedzieć w jednym pomieszczeniu. Mogą poruszać się po budynku, patrolować korytarze. Sytuacja jest u nich napięta, więc powinni nosić broń gotową do strzału. Antyterroryści mogą podzielić się na dwie grupy, gdzie jedna szuka i rozbraja bomby, a druga zajmuje się doprowadzeniem lekarza do VIPa i ewakuacją VIPa. Saper powinien zabierać rozbrojone ładunki wybuchowe ze sobą, jako późniejszy dowód na ich rozbrojenie po akcji. Przy otrzymanej pomocy VIP może się poruszać tylko bardzo wolno, podtrzymywany przez jednego z graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Traper
Administrator
PostWysłany: Pon 8:55, 22 Cze 2009 Powrót do góry
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009

Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna

jak myślita u nas na szpitalu nam dadzą ?? fajnie by było Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Major
Administrator
PostWysłany: Pon 9:01, 22 Cze 2009 Powrót do góry
Administrator

Dołączył: 19 Cze 2009

Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów
Płeć: Mężczyzna

aaa znajdzie sie miejsce:D:d

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Traper
Administrator
PostWysłany: Pon 9:01, 22 Cze 2009 Powrót do góry
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009

Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna

moze ten kuniów - znaczy kozłów

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.miechowasg.fora.pl Strona Główna -> Scenariusze rozgrywek - MUZEUM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare